Jan Rajtoral van gonzodesign is gevraagd om een nieuw logo, visitekaartje, briefpapier en maatwerk WordPress website voor ons te ontwerpen en te realiseren. Nadruk bij de WordPress website lag op een unieke vormgeving, een overzichtelijke lay-out, een snelle laadtijd en een inclusief design voor doven en slechtzienden.
Als eerste is ons nieuwe logo ontworpen en zijn in de verdere huisstijl herkenbare elementen verwerkt, die afgeleid zijn van het logo. De elementen keren steeds terug en zorgen zo voor de herkenbaarheid en identiteit van onze diverse media uitingen, zoals in de visitekaartjes en in het briefpapier.
Er is ook een responsive maatwerk WordPress thema ontworpen en ontwikkeld voor ons. Dit responsive WordPress Theme heeft 2 extra ingebouwde tijdlijnen, een tijdlijn ten behoeve van de diensten die PEC Nederland aanbied. De tweede tijdlijn is voor onze afgeronde projecten, deze is nog nog niet klaar om gepubliceerd te worden.
Er is ook een Theme Options module gecodeerd in de backend. Hier kunnen wij o.a. onze adresgegevens en sociale media kanalen invoeren. In deze module is er ook de mogelijkheid om afbeeldingen te kunnen uploaden (o.a. van de 404 pagina), Google Maps toe te voegen en nog meer handige zaken.
Door dit maatwerk WordPress thema én door gebruik te maken van de ingebouwde Gutenberg editor is deze website supersnel. Maar ook door de ingebouwde widget area’s, ACF velden en het Redux Theme option module is de site 100% FSE (Full Site Editing) waardoor wij volledige controle hebben over alle content.